Tuesday 23 April 2013

impian jadi kenyataan

:: Assalamualaikum :: 

Long time no see ?? haha. Gaya macam ada orang yang tertunggu-tunggu je, wekk! *perasan kejap la kan. Padahal  makcik Leha mana yang sesat. Tiba-tiba, ada hati  nak tulis blog pulak. Ahaks. Actually, this is not my first time tulis-tulis blog ini. hehehehe (gelak sopan) . I have my own experience main-main blog ni, (main-main ??? ) . Dimana, (ayat skema) my lecturer ada bagi task create blog and write all this in English language (Oh My English ) !. From that la kannnn, aku jatuh hati nak tulis-tulis blog ni.

Sape aku ni ?? 
artis ? Penulis buku terkemuka ? (itu semua poyo ! )


Hamba. Mencari-mencari Identiti. ordinary people. Student. Jennngg ! jennggg ! Aku adalah aku. Khalifah yang dicipta olehNya . aku ada 4 orang adik yang perlu aku didik, (cehhwahh) . Aku tak sebaik dan tak sehebakkk korang semua. Banyak lagi yang belum belajar. Ilmu cetek *sobs...sobss..sedih..     , Jom sama2 !! kita rebut cinta Allah !! Hwaiting !!  :)

Aku suka jugak stalk-stalk Blog orang lain. Mereka ni kira aku punya admirer. cehwaah!
nahh! Aku akan update perkembangan Blogger famous macam diorang ni. Takkan pernah terlepas. Takkan weh !. aku bagi korang tengok la kan, sape mereka yang bertuah dan terpilih jadi my admirer. hahahaaha (gelak jahat) .

Kakak Gorgeous yang buat (peace no war tu) . She is my first admirer tau. Fatin Liyana , She is so adorable kan. Why?? I minat sangat kat dia, SEBAB Kak Fatin ni, suka travel oversea. So much fun tau ! macam kita ikut travel sekali. ( Trust me, I'm Engineer) *bluwekk, perasan ,  Blog dia sangat Booooommmm ! . nahh!! http://honeykoyuki.blogspot.com/ . Serius, tak tipu ! blog dia, bestt! tak bosan ~  Orang yang selalu singgah page dia, dah mencecah 21 juta lebih. Meletopppp kan jah !! heh.



Sister yang ala-ala kacukan ni pun, Blog dia quite interesting ! Do you know why ??? because she always update and post food picture , hahahaha , ( i like to eat ) lalalala ~ . Hanis Zalikha nama dia secantik orangnya kannn... Kakak cantik ni selalu juga share tips  and a good things .  :) Nahhh!! cube, Try, check it out ! page dia :) http://inibelogsaya.blogspot.com/  



Sister Maria Elena !! Funny women, Blogger ! Vlogger ! banyakk sangat input yang dia bagi. betol ! tak gebang ! (gebang =tipu ) hehehehe , Paling best sis ni, kalau snap picture, memek muka mesti luar biasa and peliks!! :) *jangn marah Kak Maria ^^ . Bytheway , She is supporting gegerllllll. ahaks ! http://peliks.blogspot.com/ . kan, betol aku cakap sis ni peliks, smpai nama blog pon, peliks.com. muahahaha. *gelak jahat. 



Tu dia..sudah mai, hehehe. kakak mata bulat belah atas tu, Dena bahrin a.k.a Kak Dena (http://www.denakamarulbahrin.blogspot.com/ ) Sis Dena sangat unik :) Kahwin muda. her blog more islamic . Both of them, actually. Yang berjubah hitam tu, Sis Aisyah Shakirah. http://aisyahshakirah.blogspot.com/ uppppsss ! no need to call her sis laa. sebab kitorang sebaya. kehkeh. (gelak minta back hand ) :) . Dua2 stil study lagi, Kak Dena study kat CIIUM and aisyah UITM Shah Alam. nak tau lebih lagi pasal diorang, pegi jenguk sana blog deme. cek da bg link da. huhuhu.

Actually, tulis blog ni, nak kongsi cerita yang seronok,sedih,duka....hihihi (malu pulak kite ) . mengingati antara satu sama lain, *sobb..sobb..* Muhasabah diri (kepala tunduk pandang lantai) InShaAllah, bermanfaat. I'll try my best to share more and more ilmu to you guys. *cehhh, ayat sentap !!. InshaAllah. 

Dunia sementara.

Pentas lakonan.

gelak-gelak jugak.

Jannah matlamat utama.

Aku ada satu video untuk korang, hehe. senyum sokmo deh ! Layan !! :)


tatata :)  salam alaik !

Moga Allah redha ^^)


1 comment :

  1. alamak fahana ...x terbaca akq ape yg fahana tulis nie;....heheh tp xpe jgn kecik aty...akq dah habiskan dah pon ...ape yg fahana smpaikan...

    ReplyDelete