Sunday 2 March 2014

M.A.R.C.H

Salam Alaykum!

Whoaaaaa long time no see hah. Mana pergi? besides, malas nk hupdate. sibuk sikit. student life (poyo)

Sedar tak sedar dah bulan March. Hello march ! (lagi 8 hari je) k dah. ko takyah nak promote sume.

Anyways kan, i have a lot of things nak update on this lovely blog ! ( before final exam ni ) .


Ampun, kalau blog, kene take time and bukak lattop. transfer gambar yadda yadda.


So ! ape yang aku buat en ? guess what ?! finally, impian aku nak naik broga . TERCAPAI !!


okey sumeorang.  aku just post gambar2 then crte sikit2 k.

korang bukan nak denga aku bebel pon. HAHA.





Mase kitorang naik tuh ! angin kuat gile bak hang . 





Sorry, quality gambar. ( angin kuat gile then macam goyang2 skit time nak amek gamba tu) gitu.

Dengan meggunakan tenaga empat lime kerat ni. alhamdulillah berjaya jugak. hah :D



reaksi tangan tu macam spontan tau. macam excited gile. so, gaya tangan cam tu eh. haha
  (freedom gile wa cakap sama lu )


gamba ni aku paling suke (: 




Serious cakap, nak naik tu memang penat gile. rase nak give up pon ade eh. tapi perasaan nak sampai puncak , and nak tengok view matahari terbit tu lagi membuak-buak gitu. hahaha. 

And macam-macam berlaku 2014 ni, so hope semuanye baik-baik je kan. (doa sangat die yang terbaik buat aku ) ececeh ape tu, May Allah ease :D

 I thank Allah for everything. I'm grateful for having families and friends yang sentiase support aku. Yes, Allah is the most loving.

Final exam, dah melambai-lambai hah tu. doakan kami semua. terang hati semua ! 



Anyway, congrats and mabrook to my cousin abg syam and kak ina sayang. dapat anak yang kedua ! Girl tau :D








1 comment :