Tuesday 14 May 2013

MoNeY

::: Assalamualaikum :::


Time sekarang ni, sebok nak rancng mase dpn. Sibuk nak kire duwet nk kawen  (bukan aku)    keh keh keh. zaman sekarng nih, terkepit-kepit tak tahan masuk toilet pon kene bayar rm 2.00.
apakah ?? nak carik benda percuma sekarang nih , mashaAllah.. beli 1 percuma 1 . Jarang same sekali. Trust me ! I'm engineer ~ muahaha *gelak puas. So, kene rancang laa kan, sebaik2nye.. yang penting kite hanya merancang dan Allah yang menentukan Allah sebaik-baik perancang!

Ape motif aku, cakap psl money ? duwet ?

motif ?

Sebab bagi aku, entah ar en, dulu mase skola. buku kite pinjam skola jer. untung tak untung kan.. skim pinjaman buku teks.  Sekarang ni, aku dah kat kolej. Cube korang bayangkan lah kan. aku amek 6 subjek camtu dalm satu semester. Satu buku harga dalam rm80 ringgit. Fuhhhh ! berpeluh mendengar nye !!. ye, memang aku akui, bukan aku yang  bayar yuran2 sume nih. My father kan yang bayar. kesian abah ! dont worry abah. kan ku belajar bersungguh -sungguh !. Cehwaah , AMIN  :)

Orang cakap study lagi best dari kerja. so, enjoy your study k !

Jangan menyesal dikelak hari . uhuk.uhuk. *pesanan tok diri nih.

Wish list ? 

kalo nak list kan, takdela banyak mane en. Korang doa kan la tercapai semua wish list saye tuh. hee. kalau orang nak bagi free , free, barang yang termasuk dlm wish list sye tuh. 
tafadhal, silakan. huhu. 

Cuti semester 2 dah nk abeh. So, wish me all the best keyh !  :)

Moga Allah permudahkan.

Salam.

Terima kasih kerana membaca.  :)

No comments :

Post a Comment