Thursday 30 May 2013

Percutian ke Perlis (Part 2)

:: Assalamualaikum ::

ha, cuti sem aku ni nk berakhir sudahhhh. uhukuhuk.

(okey. ingt tak ? part 1 haritu,  kitorang makan dekat Persiaran Gurney )

so, aku kene sambung Part2 cept2 eh. *mcm laah ade orng nk bce kannn, .wekk.

sukahaty la. aku tules ni. sebb aku suke. hati aku gumbira ! lol.

buat ape g PERLIS ekkk ?

first.  tujuan utama. hanta adek aku sambong blajaq. uwaaaaa :-(   sobbbss.sobbbs.

second. jalan-jalan cari makan !. ahaks.ahaks.

korang mesti boring en.

denga aku pokpek ! pokpek !

Jom tenok *tengok gambarrr. heh.heh.

wait.wait.wait.

Pulau pinang - Perlis *for your information, kitorng gerk dri Penang harituh terus ke Perlis. heh!

here we go !!





gambaq yang kat ats nih. mase kat Perhentian Gurun !.

*abah pent drive. so, kite benti jap eh. sempat snap picture. kbye !

2hours je...

da sampai Perlis .

Welcome to Perlis !!

MASJID KUALA PERLIS.

Sampai2, mcm dlm kol 2. teros g masjid . :-) serious beb. ! view die cantiks gilerr.


okey.okey.okey. aku tunjuk kat korng view yang cntek2 k !!!  :D











view kat atas ni, semua dari Hotel aku. *hotel aku.? lol.

cantik kaannn !! lalala ~





ala-ala Ombaks rinduu laa kan ~ ahaks ahaks.

one more !


okey. nie feeling like dlm filem "warkah cinta" lol.




sunset beb ! subhanallah ~

okey !. now. 

nak tujuk time makan. jalan-jalan cari makan uolls !! 

Lets go !!!  

Time nih kitorng MAKAN.........




Telan air liur , hang tau !. sedap walawehh ~




Serius, aku cakap ngn korng !!. sedap. *aku still dpt rse keenakannya ~ 


keexcited nyeee ~



malam tu pulaks.

kitorang pekene ikan bakaq !!

JOM !



gelagat. kami :)












Terima kasih kerana membaca.  :)

Thanks sebab singgah kat belog yg bese2 je nih. :)

pasal adek aku msuk matriks Part 3 okey ! 

Doakan kebahagiaan keluarga kami, dunia wa akhirat ! Amin :)

Tata.

Assalamualaikum :)


No comments :

Post a Comment