Tuesday 28 May 2013

Percutian ke Pulau Pinang (PART 1)


:: Assalamualaikum ::

cuti sekolah .

ape reaksi korang ??

"okey, dok umah je, bored. "

" best giler weh !!. time to travel "

haha. macm2 kan.

kalau aku ?? best giler !. i spend my holiday dengn family taww !! .  #alhamdulillah.

sure, korang taknak dengar aku membebel.

nak tengok gambar en ?

jop !! :)


Pulau Pinang !

cuti sekolah ni, ak ngan family gerk Pulau Pinang .

why ? 

sebab Pulau Pinang terkenal dengan makanan !! ahaksahaks.

okey, actually. this is not my first time laa kan. melancong ke Pulau Pinang. So, mase dolu-dolu aku pegi tuh. kitorng satu family tak pernah naik feri ke Pulau Pinang. Yelaa, selalunye lalu jambatan Pulau Pinang jer.

sebab ????

antara sebab2nye. orang kate laaaaa kan. 

*kalau naik feri nak sampai ke Pulau Pinang tuh. lame weh !

* kene tunggu lame ! berjam-jam !! better kau lalu jambatan jer.

TAPI... korang nak tau tak????

kali nih. aku ngn family aku nk cube jugak. betol ke en?? tunggu berjam2..  ??

So, percutian kali ni. kitorang cube ! try ! haha.


...............................................................................


Rugi sape dengar cakap diorang !!


best  gilerrrrr !!!!!  

okey. aku bagi tau korang !

*takdela berjam2 jam sangt . only 1 hour.  kene banyakkan bersabar

*tak rugi tunggu ! sebb dpt tengok n rse kenikmatannye !!!!!

meh. aku share2 gamba2 aku n family ! :)

Pemandangannya !. subhanallah ~





K.A.M.I












reaksi kami, tak rugi tunggu wehhhh !! :)
Alhamdulillah !

p/s : jangn mudah percaye ape org ckp. try sendri. baru tau. :) paham . :)
tapi kalau benda tu memng tak elok. jangan lah cube ea ^^.
ade akal gune :)


Alright.

samapi2 je Pulau Pinang. kitorang terus carik tempat makan.

lapar sangat.

heh.

Aku lupe la, ape name tmpat makan tuh.

nnti aku tanye abah ak.

Part2, nnti aku bg taw. hehe. *pon boleh.

Pulau Pinang . Pasembur. Char keow teow. laksa. 

aku tunjuk gamba jela kan.   *Nanti korang boleh laa try ye :)

PASEMBUR !!

CHAR KEOW TEOW !






RAMAI KAN :)


P/s : aku lupe giler nama tempat tuh. Part2 nnti aku bagi tau keyh ! :)

Alhamdulillah :) 

Actually, kitorng just stay only one night kat Pineng.

*so,kitorng just menginap kat hotel Seberang Perai.

sebab next place PERLIS. *Bercuti + hanta adek aku msuk matriks . uwaaaaa :(  heh.

Terima kasih sebab membaca :)

tunggu, Part2 PERLIS :) hehe

TAKDE MOTIF :)



No comments :

Post a Comment